כל מה שחשוב לדעת כשמחליפים מצבר

אם אתם צריכים להחליף או לדעת כמה עולה להחליף מצבר אז הגעתם למקום הנכון, כאן נפרט את כל הכללי אצבע שיש לשים לב אליהם כאשר אתם קונים מצבר חדש.

אחריות המצבר היא לתת מתח למערכות החשמליות של הרכב כלומר מרבית המערכות של הרכב תלויות באופן ישיר בטעינת המצבר. פנסי הרכב, תאורת הרכב, מיזוג האוויר, לוח השעונים, כל אלה מתקשרים ישירות למצבר וניזונים ממנו.

רמזים להחלפת מצבר

אם המצבר יתחיל להתרוקן ולא יטען מחדש אתם תחוו תקלות בחלק מהמערכות הללו.

לדוגמה אם המצבר אינו חזק מספיק יתכן שפנסי הרכב החיצוניים לא יעבדו כסדרם, יתכן גם שתאורת הרכב הפנימית לא תעבור כסדרה ואפילו מיזוג הרכב יתכן שלא יעבוד. אז כדי לחסוך לעצמכם הרפתקאות מיותרות חשוב לשים לב לדגים שתכף נפרט בכל מה שקשור לתחזוקת המצבר ולרמזים שאתם מקבלים כאשר המצבר מתרוקן.

חשוב להיות ערניים לסימנים אלה, כל תחסכו לעצמכם כסף וצרות עתידיות. כאשר אתם מחפשים מצבר לרכב חשוב להתאים את המצבר החדש לרכב, יש לשים לב לעוצמה של המצבר, יצרני הרכב מדריכים באופן מפורט אודות המצבר שיש להתקין ויש להישמע להוראות אלה.

תחום המצברים הוא רחב מאוד וישנם עשרות יצרנים של מצברים ולכן חשוב שנעשה לכם סדר וננסה להקל על ההחלטה המאתגרת איזה מצבר לרכוש. קודם כל אורך החיים של מצבר ממוצע הוא כשנתיים ולכן חשוב לשים לב מה היא תקופת האחריות שאותה מעניק היצרן. לפעמים משתלם לשלם סכום נוסף תמורת אחריות ארוכה יותר וכך להבטיח לעצמכם תקופה ארוכה יותר של שקט ובטחון שלא יהיו הפתעות בכל מה שקשור למצבר.

מחירים של מצברים

רמות המחירים בתחום המצברים מגוון מאוד ולכן קום כל חשוב לעשות לעצמכם ולברר את המחירים אצל הספקים השונים. בדיקה מסוג זה יכולה לחסוך בקלות מאות שקלים. כאשר אתם מבצעים את בדיקת המחירים חשוב שאת ההשוואה אתם עושים בין אותם הפרמטרים, כלומר השוואה של אותו יצרן ושל אותה פוליסת אחריות.

בנוסף למחיר תבדקו על המקום ממנו אתם קונים מצבר, במידה והמחיר נשמע לכם זול באופן מפתיע אז תתחילו לשאול שאלות, תבדקו באינטרנט את הביקורות על אותו המקום וכך תוכלו לחסוך לעצמכם אי נעימויות.

בשוק המצברים מתחלק ל-2 מצברים חדשים ומצברי יד שניה. במידה ואתם רוצים לחסוך באופן משמעותי אז אתם מוזמנים לרכוש מצבר יד שניה, לעיתים הספקים מעניקים אחריות קצרה יותר של מספר חודשים בודדים על מצברי היד שניה. אנו ממליצים ללקוחות שלנו לרכוש מצבר חדש וכך להבטיח לעצמכם תקופה ארוכה יותר של רכב תקין וללא בעיות מיותרות אך בהחלט מצבר יד שניה משהו שניתן לקחת בחשבון.

איך לבדוק מצבר חדש?

כאשר אתם מקבלים את המצבר חדש, חשוב שתבדקו אותו מבחינת חיצונית. מצבר חדש צריך להגיע באריזה, בנוסף תבדקו את תאריך הייצור של הפריט אותו אתם קונים, על כל מצבר מוטבע בחלקו העליון תאריך הייצור שלו. כך למעשה תדעו האם מדובר במצבר חדש אשר לא מזמן סיים את תהליך הייצור. חשוב שמועד ההתקנה של המצבר החדש יהיה כמה שיותר קרוב לתאריך הייצור.

פנו אלינו לעזרה מקצועית

אנו מתמחים בהחלפות מצברים לרכבים, אופנועים, משאיות, קטנועים וכו׳. אנשי הצוות שלנו מחליפים מאות מצברים מדי חודש ולכן תוך זמן קצר מרקע שתפנו אלינו נגיע אליכם תוך פחות מ-30 דקות.

אנו נדאג להתאים עבורכם את המצבר החדש לרכב ובכך נחסוך לכם זמן יקר על חיפוש ושאלות. תמיד כאן לשירותכם לענות כל כל שאלות ולקבל ייעוץ ללא תשלום בכל עולם המצברים. אנו זמינים עבורכם 6 ימים בשבוע , 24 שעות ביממה. כל הצוות שלנו מתנהל על קטנועים וכך אנו מדלגים על הפקקים ומגיעים הכי מהר עד למקום שבו אתם תקועים בכל אזור המרכז. להלן מספר הפלאפון שיעביר אתכם ישירות לאחד מאנשי השירות שלנו לקבל מענה מהיר ללא הממתנה 052-9170010

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest