טרייד אין רכב : אילו הרכבים, מסלולים ופתרונות מימון קיימים בשוק?

רכישת רכב עם הלוואה הינה פתרון אפשרי, אבל זה יכול לעלות ביוקר תלוי בכמה אתם חייבים. אם המכונית חלומות שלכם שווה יותר ממה שאתם חייבים עליה, ייתכן שתוכלו להשתמש בהפרש למחיר הרכישה של רכב חדש.

אבל אם ההפך הוא הנכון, ייתכן שתרצו לשלם את ההלוואה שלכם לפני שתתקדמו ל- טרייד אין רכב. כשאתם מחפש להתפנק בסט גלגלים חדש, אתם עלולים להיות מודאגים כיצד להיפטר מהמכונית הישנה שלכם – גם אם אתם עדיין חייבים עליה כסף.

אבל קניית רכב עם הלוואה עשוי לעלות לכם אם יש לכם הון עצמי שלילי, כלומר אתם חייבים יותר על ההלוואה שלכם ממה שהמכונית שלכם שווה.

בואו נסתכל על האפשרויות הפוטנציאליות שלכם – בין אם יש לכם הון עצמי חיובי או שלילי – וכיצד לבצע מסחר במכונית עם יתרת הלוואה באופן שהכי מתאים לצרכים שלכם, תוך כדי בחינת המסלולים והפתרונות הקיימים בשוק.

הרכבים

אתם יכולים להשיג מימון על רכישת כל רכב שנפשכם חשקה בו, גם אם אתם זקוקים לעזרה בקניית רכב חדש או גם אם אתם מתעניינים ברכישה של רכב יד 2. בין אם אתם חושקים במכונית אמריקאית חדשה, מאזדה מיני, או רכבים דו גלגליים. תוכלו לקבל מימון לרכישת כל רכב שניתן לעלות על הכבישים בישראל. הכול תלוי ביכולות הכלכליות שלכם.

האם אני יכול להחליף את המכונית שלי אם זה לא משתלם?

באופן כללי, אתה יכול להחליף את המכונית שלך במכונית חדשה גם אם אתם עדיין מחזירים עליה תשלומים. אבל קודם כל זה עוזר לדעת כמה הון עצמי יש לכם ברכב שאתם כרגע מחזיקים בבעלותכם.

זה ההבדל בין הערך הנוכחי של המכונית שלכם לבין הסכום שאתם חייבים בהלוואה. בהתאם לשני הגורמים הללו, יש לכם הון עצמי חיובי או שלילי. לאנשים מסורבים מימון בנקאי בשל הון עצמי שלילי עומדות מספר אפשרויות. הכוללות ליסינג לתקופה מסוימת, פרישת תשלומים, חלוקת מקדמות ועוד.

מסלולים מועדפים

אחד המסלולים המועדפים ביותר למימון החלפת הרכב הישן שלכם ברכב חדש, הוא מימון חוץ בנקאי מאת חברת אחזקה וייבוא רכבים.

שתוכל לספק לכם מגוון מסלולים שונים שיאפשרו לכם להגשים את החלום שלכם ולרכוש את הרכב שלכם עם הסדרי תשלום נוחים בהרבה מאלו שתקבלו מהבנקים.

כל שעליכם לעשות הוא לבצע סקר שוק ולשמוע ממספר סוכנויות מה הן מציעות לכן מבחינת פתרונות לטרייד אין שיענה על הצורך והרצון שלכם.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest