רכבי 0 ק"מ – מה הופך אותם לעסקה מעולה?

רכב 0 ק"מ הוא רכב כמעט חדש לגמרי, אבל עם קאצ' אחד: רכבים אלו כבר נרשמו על ידי חברות הליסינג או כל מי שסוחר בהן, ובעצם אותה חברת ליסינג הורידה את הרכב "יד", ולכן כאשר מישהו יקנה את הרכב, תדרש שינוי בעלות.

בכך בעצם אתם יכולים לקנות רכב חדש לגמרי אבל במחיר של רכב עם עוד "בעלות" נוספת.

מה שכן, השאלה שנשאלת היא – האם רכב 0 ק"מ הוא בעצם יותר רכב חדש, או שיותר רכב משומש? בכתבה הבאה נענה לכם על שאלה זו.

רכב חדש או רכב משומש?

למעשה, למרות שרכבי 0 קילומטר כבר רשומים על בעלות של חברת הליסינג, אין זה אומר שהרכבים האלו הם רכבים משומשים. למרות שהרכב ירד "יד", הוא בעצם חדש לגמרי, כאשר ברוב המקרים אפילו עוד עם הניילונים עליו.

רכבים אלו, בדרך כלל אך ורק מובלים מהיצרן לסוכנות הרכב, ועומדים במגרש המכוניות כמו כל שאר המכוניות החדשות, אפס קילומטר, או לא אפס קילומטר.

מה שכן, צריך לשים לב, שבעולם רכבי האפס קילומטר, יש גם אנשים שמנסים לנצל את סוג העסקה, כמו סוחרים מסוימים, לכן שימו לב שהרכב שאתם מקבלים הוא רכב חדש לגמרי, ולא רכב שנסעו בו (מעל 100 ק"מ, מתחת לזה זה מקובל ברכבי 0 ק"מ).

זכרו שכשאתם באים לקנות רכב 0 קילומטר, אתם לא קונים רכב משומש, אתם קונים רכב חדש. וכל עניין העברת הבעלות לא אמור לשנות את העובדה הזו.

הפופולריות של רכבי 0 ק"מ

רכבי 0 ק"מ הם עסקה פופולרית במיוחד בישראל, וזאת גם בגלל שבדרך כלל הם נמכרים במחירים טובים מאוד, בגלל שחברות הליסינג מעוניינות למכור אותם כמה שיותר מהר ולכן הרכבים מוצעים גם בנוסף בתוספת מבצעי רכב חדש ובמחירים מיוחדים,

מעבר למחיר שלהם שירד לפי המחירון בגלל העברת הבעלות, ולכן זה מה שהופך את רכבי ה- 0 קילומטר לפופולאריים – אתם יכולים לקנות רכב חדש במחיר של רכב יד 2, ולהנות מכל הפינוקים והכיף של רכב חדש, תוך כדי שהחשבון בנק לא צועק ולא כואב לכם. תתחדשו!

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest