קונים רכב חדש? כך תחסכו כסף על העסקה

אתם יכולים לחסוך כסף בקניית רכב חדש על ידי ביצוע מחקר וחיפוש אחר העסקאות הטובות ביותר. אתם יכולים גם לחסוך כסף על ידי בחירת דגם זול יותר או בחירה ברכב משומש במקום חדש. ישנן מספר דרכים לחסוך כסף בעת רכישת רכב חדש, וחשוב לבחון את כל האפשרויות שלכם על מנת למצוא את העסקה הטובה ביותר.

לחסוך כסף עם טרייד אין על המכונית שלכם

אם יש לכם רכב שאתם כבר לא משתמשים בו, אולי כדאי שתשקלו לעשות עליו טרייד אין בעת רכישת מכונית חדשה. זו יכולה להיות דרך מצוינת להוריד את עלות הרכב החדש, שכן תקבלו הנחה על מחירו. בנוסף, אם כך תפטרו גם מהמכונית הישנה שלכם, ולא תצטרכו עכשיו לחפש קונה, תהליך שיכול לקחת הרבה זמן

רכישת דגם פחות יקר

אחת הדרכים לחסוך כסף כאשר קונים רכב חדש היא לבחור בדגם פחות יקר. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, כמו בחירה במכונית קטנה יותר או בחירה בדגם פחות פופולרי. באופן כללי, אתם גם לא תמיד צריכים את הרכב המאובזר ביותר, תקנו רכב שמתאים לצרכים שלכם, אל תקפצו מעל הפופיק, אבל מה שכן, על בטיחות לא כדאי להתפשר, לכן אם את עושים "דאון גרייד" בבחירת הרכב, שזה לא יבוא על חשבון מערכות הבטיחות, אלא הפנאי.

בחירה ברכב משומש

דרך נוספת לחסוך כסף בקניית רכב חדש היא לבחור במכונית משומשת במקום בחדש. מכוניות משומשות יכולות להיות אופציה מצוינת, מכיוון שלעתים קרובות הן הרבה יותר זולות מאשר חדשות. בנוסף, ייתכן שתוכלו למצוא מכונית משומשת במצב מצוין ובעל קילומטראז' נמוך.

עשו את המחקר שלכם

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף בעת רכישת רכב חדש היא לבצע מחקר מעמיק על דגמים ועל מחירים. זה אומר לקחת את הזמן כדי להשוות מחירים ותכונות של דגמים שונים. מומלץ גם לקרוא ביקורות על מכוניות לפני ביצוע רכישה. על ידי ביצוע מחקר, תוכלו יותר להתכוונן על הרכב שמתאים לכם, גם מבחינת מחירים.

קניית רכב עם 100% מימון לרכב

אם אתה מחפש לקנות מכונית אבל אין לך את מלוא הסכום מראש, ייתכן שתוכלו לקבל 100% מימון לרכב. המשמעות היא שתוכלו לממן את כל מחיר הרכישה של הרכב מבלי לשלם מקדמה, בצורה כזאת אתם יכולים להקל משמעותית על העול הכספי של קניית מכונית חדשה

יש כמה דברים שכדאי לזכור אם אתם שוקלים מימון של 100% לרכב. ראשית, סביר להניח שתצטרכו דירוג אשראי טוב על מנת לקבל את העסקה. שנית, הריביות על 100% מימון יכולות להיות גבוהות יותר ממימון חלקי, לכן כדאי לוודא שתוכלו לעמוד בתשלומים החודשיים.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest