פרווה על מושבי הרכב החדש שלכם? איך לבחור תזונה לכלבים שעל הדרך תפחית גם נשירה

בשנים האחרונות עולה המודעות לתזונה שלנו ולאיך היא משפיעה על גופנו והחיים שלנו. כמובן שבדיוק כמו שהתזונה משפיעה עלינו בני האדם ועל איכות החיים שלנו כך היא משפיעה גם על חברינו ההולכים על ארבע. תזונה נכונה גם תאריך את חייהם של חיות המחמד שאנו אוהבים כל כך, תשפר את מצבם הפיזי והגופני בהווה, וכתוצאה מכך גם נשירת השיער פוחתת, כאשר משלבים זאת עם סירוק יומיומי, למרות שבאופן כללי זהו תהליך טבעי של גוף הכלב וצריך לתת לו להתאפשר

לכן חשוב שלא נזניח את חברינו הטובים ביותר ונקפיד על התזונה המתאימה להם ביותר. בהתאם לאבולציה ארוכת השנים שלהם, מערכת העיכול והתזונה של כלבים שונה מאוד מבני אדם ויש לה כללים שונים, גם אם חלקם דומים. לאיזה דברים כדאי לשים לב כשאנחנו בוחרים מזון לכלבים שלנו?

איכות המותג

דבר ראשון כדאי לשים לב לאיכות המותג שאנחנו רוכשים. נכון שמחירים זולים הם דבר מפתה, אבל מדובר כאן באיכות החיים של בעלי החיים שאנחנו אוהבים, וזה המקום האחרון שכדאי להתפשר בו. יצרני מזון שוליים נוטים לחפף ולמלא את המזון בחומרים נחותים שלא מספקים תזונה ראויה לכלב ואף להיפך. כיום מדובר על תעשייה מפותחת מאוד ולא חסרים מותגים איכותיים חסרי פשרות כמו בריט לכלבים וחתולים ו- ג'וסרה לכלבים למשל. הקפידו לברור ולמצוא את המותג המתאים לכם, זה חשוב.

מזון שמתאים לגיל הכלב

הקפידו על מזון שמותאם במיוחד לגיל של הכלב. כלבים בגילאים שונים זקוקים לסוגי מזון שונים. מותגי יוקרה כמו ג'וסרה ובריט מקפידים לייצר סדרות שמותאמות במיוחד לסוג הכלב, גורים, בוגרים ומבוגרים. כל אחד מהם שם דגש על הרכב חומרים אחר בהתאם לצרכים השונים של הכלבים בגילאים השונים. כמו כן ישנה חשיבות גם לגודל של הכלב, כלבים גדולים זקוקים לאוכל שונה ולכמות שונה מכלב קטן, כמובן.

תזונה נכונה לכלב
תזונה נכונה לכלב

הימנעו מלתת לכלב שלכם לנשנש אוכל שלא מתאים לו!

הקפידו שהכלב לא ינשנש אוכל ברחוב או בבית. כלבים מפורסמים בחיבתם לכל סוגי האוכל האפשריים, אך הם אינם מודעים להשלכות השונות של המזון שהם מכניסים לפה, ולחלקם יש השלכות לא סימפטיות בכלל.

השגיחו על הכלבים שלכם בזמן הטיול הוקפידו שהם לא דוחפים לפה כל דבר שהם רואים. כמו כן הקפידו על המזון שאתם נותנים להם בבית, ובדקו לפני שאתם זורקים להם שאריות מהשולחן, חלק מסוגי המזון יכולו להיות אלרגנים לכלבים או קשים לעיכול וחבל שתצטרכו להתמודד עם שילשול בבית או אף גרוע מזה.

אם בחרתם באוכל איכותי כמו בריט וג'וסרה לכלבים, הכלב שלך יהנה מכל התזונה שהוא זקוק ולא יצטרך שום תוספת מהצד, הקפדה על משטר תזונה מוקד שכזה תעשה רק טוב לכלב שלכם וגם לכם.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest