מבצעי רכב 2020

הכתבה הבאה מתאימה לכל מי שרוצה לקנות רכב חדש ולחסוך כמה שיותר כסף. הכתבה הזו חשובה במיוחד כיום, בגלל שעוד כ-חודש מתחילה עונת החגים, ובעונה זו חברות הליסינג יוצאות במבצעים חסרים תקדים על מגוון רכבים. במבצעי רכב אתם יכולים לקנות רכב חדש בהנחות של עד עשרות אחוזים, או לקבל חבילות מתנה בשווי אלפי שקלים שכוללות לדוגמא ביטוח לשנה, טיפולים לשנה ועוד.

איזה רכבים בדרך כלל יש במבצעי רכב?

בדרך כלל מבצעי הרכב פונים אל המגזר הפרטי, כך שתמצאו הרבה רכבים משפחתיים, רכבי מיני, רכבי סופר מיני ורכבי קרוסאובר במחירים מטורפים. אך ישנן חברות ליסינג שמתמחות דווקא ברכבים מסחריים ובהתאם לכך גם תוכלו למצוא רכבים מסחריים כמו הרנו מאסטר במבצעים מדהימים.

מה עוד אני צריך לדעת כשאני ניגש לקנות רכב חדש?

לפעמים מבצעי רכב לא מספיקים על מנת לאפשר לנו לקנות רכב חדש, ואנחנו צריכים הלוואה כלשהי. יש לא מעט אפיקים מהם ניתן לקחת הלוואה, אך התנאים הם לא תמיד אידיאלים. דווקא חברות הליסינג השתפרו מאוד בשנים האחרונות ומציעות מסלולי מימון רכב נוחים וגמישים במיוחד.

מבצעי רכב
מבצעי רכב

האם כבר חברות הליסינג מציעות מסלולי מימון רכב כאלו? לא. לכן כדאי לכם מאוד לעשות סקר שוק ולקרוא ביקורות על מנת לבחור את חברת הליסינג שתתן לכם את המסלול הכי משתלם.

מה הוא בעצם מסלול מימון רכב משתלם?

מסלול משתלם הוא מסלול שבו אתם מקבלים הלוואה עם ריבית נמוכה ואפשרות פריסת תשלומים שנוחה לכם. כלומר, חברת ליסינג טובה שקשובה ללקוח, תאפשר לכם לפרוס את התשלומים בצורה כזו שלא תרגישו את כובד התשלומים ביומיום.

כמובן, שכל זה בהתאם לרכב שאתם לוקחים – אם אתם לוקחים רכב יוקרה, אל תצפו להחזרים של 1000 שקל כל חודש.

מה עוד? בדרך כלל חברות ליסינג דורשות מקדמה, שבדרך כלל מדובר על סכומים של אלפי עד עשרות אלפי שקלים, שלא לכל אחד יש. אך יש חברות ליסינג שמציעות לכם 100 אחוז מימון לרכב ללא מקדמה, שם תוכלו להתחדש ברכב חדש באופן מיידי ולשלם את הסכום במלואו בפריסה של 36 תשלומים.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest