מה אתם חייבים לדעת על טרייד אין רכב

אם אתם מחפשים לקנות רכב חדש, בטח נתקלתם באפשרויות הטרייד אין רכב השונות בחברות הליסינג. למה טרייד אין הוא משהו שכדאי לכם מאוד לשקול? מהעובדה שלמעשה, לא משנה איזה רכב אתם מעוניינים לקנות, כשאתם מוכרים את הרכב הישן שלכם בו זמנית, אין ספק שאתם מורידים מעצמכם הרבה כאב ראש וכמובן מורידים את מחיר הרכב שאתם מעוניינים לקנות – אז איך בעצם עובדת עסקת טרייד אין נכונה?

סוגי העסקאות השונות

לצערנו, רבים הם המתעניינים ברכב שפוסלים מראש את אפשרויות הטרייד אין רכב מסיבות כאלו ואחרות, כאשר בדרך כלל מדובר על הסיבה שאותם אנשים מחזיקים רכבים ישנים ואין להם אמון ברכב שלהם, שהם יוכלו לעשות עליו טרייד אין רכב במחיר אטרקטיבי, לכן הם כבר מראש פוסלים את האופציה כי הם לא מאמינים שהם יקבלו עסקה טובה, והם מעדיפים להשאיר את מכירת הרכב הישן לעצמם, כי הם מאמינים שהם ירוויחו יותר כסף אם הם ימכרו את הרכב, מאשר ההצעה שחברת הליסינג תתן להם, מה שבדרך כלל מתברר כלא תמיד נכון, בגלל העובדה שלחברות הליסינג יש מסלולי טרייד אין מגוונים, שמתאימים כמעט לכל אחד ובתנאים מעולים – לכן, לא כדאי לכם לפסול את אופציית הטרייד אין כאשר אתם ניגשים לקנות רכב חדש.

טרייד אין לרכב
טרייד אין לרכב

הסיבות האמיתיות שבגללן כדאי לכם תמיד לשקול לחיוב טרייד אין

עכשיו אנחנו רוצים לדבר בעיקר על היתרונות הגדולים שטמונים בטרייד אין לרכב. ראשית, מה שהכי נוח בטרייד אין זה שאתם מוכרים את הרכב שלכם בצורה הכי טובה והכי קלילה, הכל באותו סניף של חברת הליסינג, שם העברת הבעלות קורית – ללא כאבי ראש מיותרים וללא זמן מבוזבז, לעומת אם אתם מוכרים את הרכב בעצמכם ואתם צריכים לרדוף אחרי מי שמתעניין בנוגע לרכב לרשויות השונות (מבחן רכב, החלפת בעלות וכו')

שנית, כשאתם עושים טרייד אין ב- חברת ליסינג, אתם מתנהלים מול חברה ולא מול אדם פרטי. כשמתנהלים מול חברה, בטיחות העסקה היא הרבה יותר עמידה ובטוחה, והכל בעצם מנוהל במסמכים רשמיים, לעומת כשאתם מוכרים את הרכב באופן פרטי, ולעתים יכולים להתקל בבעיות תקשורת ביניכם לבין הקונה הפוטנציאלי.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest