מה הופך את איסוזו די מקס לטנדר הנמכר ביותר במדינה?

מיהו האיסוזו דימקס?

לשמחתם של חובבי האיסוזו דימקס הרבים, בשנת 2017 הציפייה התממשה והושק הדגם החדש של הטנדר. כיוון שמדובר בטנדר הפופולרי בישראל, ההתרגשות היתה רבה. הדגם המתקדם כולל חידושים שלא היו חלק מהדגם הוותיק יותר. אין ספק ששוב, מדובר בטנדר שהוא רכב קלאסי לעבודה וגם רכב של שטח לכל דבר ועניין. גם בדגם זה, ניתן לבחור ו'להרכיב' חוויית נהיגה ונסיעה על פי העדפה; למשל, לאיסוזו די-מקס גירסה ידנית בה 6 הילוכים, לחובבי הנהיגה הידנית. ניתן, לחילופין, לבחור בתיבה אוטומטית של 5 הילוכים. ישנה הנעה כפולה או לחילופין הנעה אחורית וכמו כן ניתן לבחור בין קבינה כפולה לבין קבינה בודדת. המנוע, לעומת זאת, הוא אחד ויחיד בכל הרכב שתבחרו.

המנוע וכוח הגרירה

המנוע הוא קליל יחסית, 1.9 ליטר, אשר באופן יחסי גם מקפיד על זיהום מינימלי. בדגם החדש, המנוע מציג ביצועים של 36.7 קג"מ ב – 1400 סל"ד. כמו באיסוזו די-מקס הוותיק, גם בדגם החדש מדובר ב – 163 כוחות סוס. נתונים אלו עומדים במרכזה של יכולת מרשימה במיוחד של האיסוזו די מקס; יכולת הגרירה. יכולת זו של האיסוזו די-מקס עולה על כל רכב אחר בקטגוריה, ומגיעה כדי 3.5 טונות. אגב, הדגם הקודם של האיסוזו די – מקס הציג יכולת גרירה של 2.5 טונות, כך שמדובר בשדרוג משמעותי ביותר בהיבט זה. אגב, משקל הרכב כולו הוא כשני טון.

חסכוני ומצמצם תדלוקים

עוד חשוב לדעת כי נוסף על יתרונותיו הביצועיים, האיסוזו דימקס גם חוסך לבעליו בדלק. הדגם החדש אף מגדיל לעשות ומפחית כ – 17% מצריכת הדלק. בנתון זה מתגאה הדגם הידני, בעוד שהדגם האוטומטי מציג חיסכון בדלק של 7%. נוסף על כך, לאיסוזו די-מקס קיבולת דלק מרשימה; נפח מיכל הדלק עומד על 76 ליטרים, אשר גבוה בכ – 10% מנפח המיכל בטנדר הוותיק. על כן, נהג האיסוזו יכול לנסוע מרחקים ארוכים ביותר מבלי לפגוש בתחנת הדלק.

עיצוב נוח ויפהפה

מבחינת העיצוב, הדגם החדש שידרג את הדגם הוותיק בהרבה מאוד אופנים. העיצוב החיצוני, כמו גם תא הנהג, מושבי הנוסעים ואפילו תא המטען זכו בעדכון ובשיפור של המראה ושל האבזור הפונקציונלי.  בגרסאות אחדות של האיסוזו דימקס, מותקנת מערכת חשמלית לבקרת מזג אוויר, וכן מתג התנעה חכם. בחזית הרכב מותקנת מערכת תאורה חדשה, ההגה בחלק מהדגמים מעוטר בציפוי עור, ובעל הטנדר יהנה בדגם החדש גם מתא מטען בעל קיבולת ונגישות טובות יותר, שכן מדובר בתא רחב ועמוק ביותר. כדאי לציין גם את השילדה העוצמתית של האיסוזו די מקס, ואת מערכת המתלים אשר טיבה מוקפד, כך שליושבי הרכב מוקנית תחושה בטוחה ונסיעה חלקה.

המיטב של אלקטרוניקת הרכב

מבחינה אלקטרונית, תוכלו ליהנות בין היתר ממערכת מולטימדיה הכוללת מסך בגדלים 7 – 8 אינץ', מחבילת גלישה "בילט אין", מתוכנות מוסיקה ומאפליקציות שימושיות מובנות כמו יישומי ניווט, חנייה ועוד. בנוסף ישמרו עליכם מערכת אלקטרונית לבקרת יציבה וסט של לא פחות מ – 6 כריות אוויר למקרה של עצירת חירום פתאומית.

לסיכום, לא תצטערו

בשורה התחתונה, האיסוזו די  מקס החדש בהחלט מצדיק את התואר הטנדר הפופולרי, האהוב והנמכר ביותר בקרב ישראלים. הוא כריזמטי, אלגנטי, יפה ומרשים מבפנים ומבחוץ, ויחד עם זאת ביצועיסט, בטיחותי, ומהווה רכב שטח נהדר כמו גם רכב עבודה נוח, שעוצב תוך חשיבה על כל הפרטים, קטנים כגדולים, שעושים את ההבדל. והיום עם מבצעי רכב הקיימים בסוכנויות, ניתן לקנות את הדי מקס כרכב 0 ק"מ במחירים מיוחדים

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest