חברות הליסינג ומבצעי רכב – מהפכה בעולם קניית הרכב

מדי פעם, כל כמה שנים, אתם מבינים שאתם צריכים להחליף את הרכב הישן באחד חדש. גם אם התרגלתם לקנות בעיקר רכבים ישנים, משהו בלב שלכם אומר לכם – אני רוצה רכב חדש.

ומדוע? רכבים חדשים הם השקעה טובה בהרבה, הם בטיחותיים יותר, מהנים יותר לנהיגה, טכנולוגיים יותר ואפילו חסכוניים יותר מאשר רכבים ישנים, כך שלמעשה אין סיבה לקנות רכב משומש בגלל שבלונג ראן אתם מפסידים יותר כסף על טכנולוגיה מיושנת שרואה יותר מוסך, צורכת יותר דלק וגם מספקת פחות הנאה.

רכב חדש? חלום

אך אנשים רבים נמנעים מבכלל לחשוב על רכב חדש, ואי אפשר להאשים אותם, מחירי הרכבים החדשים הם גבוהים ומרקיעים שחקים, וכאשר אנחנו לוקחים את המצב הכלכלי בישראל כמשתנה בפונקציה הזו, להמון אנשים באמת קשה לחשוב בכלל על רכב חדש.

אופל קורסה במבצעי רכב
אופל קורסה במבצעי רכב

אך למרות זאת, בישראל שנת 2020, אפשר לקנות רכב חדש אם שומרים על ערנות, וכשמדברים על ערנות בשוק הרכבים החדשים, מדובר על לשים לב מתי יש מבצעי רכב שווים שיכולים לחסוך לכם אלפי אם לא עשרות אלפי שקלים.

כשמשלבים את המבצעים הללו עם מסלולי מימון רכב של חברות הליסינג, לגמרי כל אחד יכול להתחדש ברכב חדש ולא להתפשר על רכב משומש. אז איך עושים את זה?

התנאים המטורפים של מבצעי הרכב

כיום, חברות הליסינג רבות בוחרות לקחת את הקשר עם הלקוח ולהפוך אותו לפחות מקשר משפחתי. השירות הוא השירות הטוב ביותר שתקבלו והרצון ללכת לקראתכם הוא כבר על הצד המהפכני של חוויית השירות, וזאת בניגוד מוחלט למחשבה שהייתה רווחת פעם, שחברות הליסינג רק מחפשות למכור.

אז נכון – חברות הליסינג אכן מחפשות למכור כי זו הפרנסה שלהן, אך הן מעוניינות לעשות זאת על ידי שירות מושלם ללקוח ובעקבות כך הן יוצאות מדי פעם, בעיקר בחגים, במבצעי רכב עם מסלולי מימון רכב שחוסכים לכם לא מעט כסף.

וכל זה מהתפיסה של חברות הליסינג שהלקוח תמיד במרכז – גם אם מדובר על הנחות של אלפי שקלים במחיר הרכב.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest