ליסינג מימוני – הדרך הטובה ביותר לרכישת רכב

אם אתם מחפשים רכב חדש, בטח שמעתם על כל סוגי הליסינגים השונים, אנחנו רוצים לקצר לכם ולהגיד לכם שליסינג מימוני היא הדרך הטובה והמשתלמת ביותר לרכישת רכב חדש, גם אם אתם פרטיים וגם אם אתם עסקים! רוצים לדעת עוד?

בואו נבין מה זה ליסינג מימוני בעצם

כשאתם עושים עסקת ליסינג מימוני, אתם בעצם יכולים לקנות רכב חדש שהוא עדיין עם הניילונים עליו, מה עם התשלום אתם שואלים? התשלום מתחלק לתשלומים המתפרסים על 3 שנים, בהם תחזירו חודש בחודשו את עלות הרכב החדש, בצורה שתהיה נוחה עבורכם – כלומר, שלא תכביד עליכם יותר מדי, וגם שלא תהיה מעט מדי על מנת שלא תמרחו עם החזרת התשלומים זמן רב מדי. מה קורה בעצם אם אתם צריכים הלוואה? חברות ליסינג מסוימות מציעות הלוואה של עד 100 אחוז מעלות הרכב ולפעמים אפילו ללא מקדמה. אחד הדברים היפים זה שההלוואה מאושרת במהירות, ולא כמו בבנקים שלפעמים זה לוקח הרבה זמן לאשר את ההלוואה, כי בודקים את מצבכם הכלכלי לעומק וכו'.

רכב חדש
רכב חדש

רוצים להעיף את הרכב הישן ולהתחדש כבר ברכב חדש? טרייד אין! טרייד אין!

כבר אין טעם להיתקע על מכירת הרכב הישן. כן, אנחנו יודעים, זה תהליך דיי מורכב למכור רכב בישראל של 2020. כמות הקונים הפוטנציאליים שכנראה תעברו מוכיחה את זה. למעשה, טרייד אין היא אפשרות מעולה למכור את הרכב הישן לחברת הליסינג ובכך למנוע את ההתעסקות ברכישת הרכב הישן, ובנוסף, תוכלו ישירות לקנות רכב מחברת הליסינג בתנאים מועדפים.

100 אחוז מימון לרכב ללא מקדמה רק בניו קאר ליס

ניו קאר ליס היא אחת מהחברות המציעות את הליסינג המימוני המשתלם ביותר עם הלוואה של עד 100 אחוז מימון לרכב ללא מקדמה. עם אישור מיידי של של ההלוואה והריביות הנמוכות בשוק. בנוסף, בניו קאר ליס ניתן למצוא רכבים משפחתיים, רכבי שטח, טנדרים, רכבים מסחריים קטנים, רכבים מסחריים גדולים, רכבי יוקרה, רכבי מיני, רכבי סופר מיני, רכבי מנהלים, רכבים חשמליים. בנוסף, ניו קאר ליס מציעה טרייד לרכב בתנאים מועדפים, הכל על מנת שתתחדשו ברכב שאתם רוצים.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest